سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در خرید و انتخاب تابلو فرش

تابلو فرش ها دارای زیبایی بسیاری می باشند که نما و جذابیت خاصی دارند و به دو صورت تابلو فرش های دستباف و ماشینی بافته می شوند .

تابلو فرش های دستباف دارای زیبایی فراوانی هستند که به صورت سنتی و کامپیوتری بافته می شوند . تابلو فرش های سنتی دارای زیبایی و قیمت بیشتری هستند و طرح آن ها جلوه طبیعی تری دارد .

اما تابلو فرش های کامپیوتری دارای زیبایی و قیمت کمتری نسبت به سنتی هستند .

تابلو فرش های دستباف به خاطر زیبایی و زحمت فراوانی که برای بافت آن ها وجود دارد ، دارای قیمت بسیار بالایی می باشند و عمر این فرش ها بسیار طولانی می باشد .

تابلو فرش های ماشینی در شانه های 700 تراکم 2550 ، 1000 تراکم 3000 و 1200 تراکم 3600 بافته می شوند .

هرچه که شانه و تراکم آن ها بیشتر باشد ، ریز بافت تر هستند و ظرافت ، زیبایی و قیمت آن ها بیشتر است . این تابلو فرش ها دارای قیمت بسیار کمتری نسبت به تابلو فرش های دستباف دارند و سرعت بافت آن ها بسیار بالا است .

تابلو فرش ها نباید در مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرند و هفته ای یکبار گرد و غبار روی آن ها را برطرف کنید .

نکات مهم در خرید و انتخاب تابلو فرش

برای خرید تابلو فرش زیبا و باکیفیت باید به مراحل زیر بسیار توجه کنید .

بودجه خرید تابلو فرش : در ابتدا شما باید بدانید که چه مبلغی را برای خرید تابلو فرش در نظر دارید ، آیا بودجه شما برای خرید یک تابلو فرش دستباف است یا برای تابلو فرش ماشینی ؟

زمانی که بودجه شما مشخص باشد بهتر می دانید که یک تابلو فرش در چه ابعاد و چه نوعی می توانید ، خریداری کنید .

اهمیت مکان مورد نظر برای تابلو فرش : اگر تابلو فرشی برای پذیرایی باشد ، باید بسیار باکیفیت و دارای زیبایی بی نظیری باشد و اگر برای اتاق خواب باشد ، می توانید یک تابلو فرش خوب ، باکیفیت و با قیمت پایین تری را انتخاب کنید .

قبل از اینکه تابلو فرش را انتخاب کنید ، باید به مکانی که می خواهید آن را نصب کنید ، توجه کنید و ابعاد آن را مناسب با محیط انتخاب کنید .

اگر خانه ی شما دارای سقفی کوتاه می باشد ، بهتر است تابلو فرشی افقی انتخاب کنید . اما اگر خانه شما دارای سقف بلندی است ، می توانید تابلو فرشی عمودی انتخاب کنید .

تحقیق درباره ی تابلو فرش : شما باید قبل از انتخاب تابلو فرش اطلاعات مهم و زیادی راجع به انواع تابلو فرش های باکیفیت داشته باشید ، تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین تابلو فرش ها را انتخاب کنید .

جنس تابلو فرش : تابلو فرش های دستباف دارای نخ های ابریشم ، مرینوس و کرک هستند ، که تابلو فرش هایی با نخ ابریشم از زیباترین و گرانترین تابلو فرش ها به شمار می آیند .

تابلو فرش های ماشینی با جنس نخ صد درصد آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند که ضد حساسیت و بدون پرز دهی می باشند و درست است که به زیبایی تابلو فرش های دستباف نیستند ، اما دارای قیمت بسیار پایینی می باشند .